برش cnc پلاسما

commentبدون دیدگاه
5/5 - (1 امتیاز)

برش cnc پلاسما جزو اولین تولیدهای شرکت پویا برش می باشد. دستگاه برش پلاسما cnc پویابرش از با کیفیت ترین دستگاه ها در میان دیگر دستگاه های ساخت این شرکت می باشد. همین امر موجب ایجاد رزومه ای درخشان برای این گروه صنعتی شده است. افتخار ما ساخت دستگاه های پرقدرت و رفع نیاز های بازار می باشد. دستگاه برش cnc پلاسما یکی از مهمترین دستگاه های تولیدی این شرکت می باشد. گروه صنعتی پویا برش جزو اولین تولید کنندگان این دستگاه در کشور میباشد، لذا این شرکت با استفاده از تخصص مهندسین خود در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های مختلف موفق به ساخت دقیق ترین و با کیفیت ترین دستگاه ها شده است. همچنین گروه صنعتی پویا برش با پشتوانه به چندین سال حضور خود در این صنعت قادر به عرضه محصولات خود  با مناسب ترین و رقابتی ترین قیمت ها می باشد.

کاربرد دستگاه برش پلاسما cnc:

دستگاه هاى برش پلاسما این شرکت به منظور برشكارى سازه هاى فلزى سبك و سنگين، صنايع شيميايى و ساختمان سازى کاربرد دارند. همچنین برای صنايع اتومبيل سازى، كشتى سازى، تعمير و نگهدارى و ديگر صنايع بسيار ايده آل مى باشد. برش دهنده های پلاسما خیلی سریع گسترش یافتند. اما آنها تا حدودی کند و گران قیمت بودند. بنابراین بیشتر به کاربردهایی که نیاز به تکرار الگوی برش بود، اختصاص یافتند. همچون سایر ماشین های ابزار از سال ۱۹۸۰ تکنولوژی CNC برای ماشین های برش پلاسما استفاده گردید. بدین صورت از این طریق انعطاف پذیری بیشتری در برابر اشکال مختلف مورد تقاضا از طریق برنامه نویسی CNC از خود نشان داد.ولی باز هم با وجود کنترلرهای CNC برش پلاسما محدود به برش طرح ها و الگوها در صفحات و ورقه های تخت بوده و فقط دارای دو محور(X,Y) هستند.

دستگاه پلاسما برش ورق ارائه شده در گروه صنعتی پویابرش دارای ویژگی های بسیار خاصی می باشد. جهت مشاوره رایگان برای خرید دستگاه ها با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

کاربرد دستگاه برش پلاسما سی ان سی

برش سی ان سی پلاسما

کاربرد دستگاه برش پلاسما سی ان سی

برش پلاسما سی ان سی

برش سی ان سی پلاسما

برش پلاسما سی ان سی

مشخصات دستگاه برش پلاسما CNC گروه صنعتی پویا برش:

  • توانایی برش فلزات آهنی و آلیاژی از ضخامت ۰٫۵ تا ۳۰۰ میلیمتر(oxy fuel cutting – پلاسما)
  • ابعاد مفید برشکاری مطابق با سفارش مشتری از ۳ در۲ متر تا ۵ در۳۰ متر
  • تعداد تورچ بر حسب نیاز (به فاصله حداقل ۱۴۰ میلیمتر بین هر نازل )
  • دارای دو نوع میز نواری (توانایی بالاتر برای قرار گرفتن پایدارتر ورق Higher stability) و کله قندی چدنی
  • حداکثر سرعت برش تا ۴۵۰۰ میلیمتر بر دقیقه
  • حداکثر سرعت حرکتی دستگاه تا ۸۰۰۰ میلیمتر بر دقیقه
  • توانایی نصب تورچ پلاسما برای فلزات رنگی(مس، برنج، آلومینیوم ) و فولاد زنگ نزن، حداکثر تا ضخامت ۶۰ میلیمتر
  • مجهز به سیستم جرقه زن برای روشن کردن مشعل.
  • سیستم انتقال قدرت در محور طولی و عرضی rack & pinion بوده و گاها بر اساس طراحی در محور عرضی تسمه تایمینگ نواری استفاده می شود.
  • هر دو محور طولی دارای سیستم انتقال حرکت (Drive) می باشد.
  • طراحی ریلهای حرکتی در محور طولی به دو شکل یاتاقان های خطی(Linear Bearing) و ریلهای T شکل سنگ خورده فابریک و بعضا در دستگاههای بزرگ از ریل قطار استفاده میشود.
  • کلیه نشیمن گاه های ریل ها و دنده شانه ای ها ماشینکاری شده و از دقت ابعادی و صافی سطح بالایی برخوردارند.
  • کلیه دستگاههای CNC ساخته شده توسط مجموعه پویا برش قابلیت نصب دستگاه برش پلاسما را دارا بوده و متعلقات مربوطه روی دستگاه تعبیه شده است.
  • انتقال کابلها و شلنگها توسط Energy guide برای سیستم سوخت رسانی و حفاظت از شلنگ ها و کابل ها انجام می شود.
  • طراحی سیستم روشنایی در قسمت تحتانی کالاسکه متحرک برای افزایش میدان دید موثر اپراتور بر روی ورق
  • طراحی درایوهای حرکتی جدید بر اساس micro step طراحی شده و حرکت بسیار نرم و روان در حین حرکت دو محور شاهد هستیم (جزء موارد انحصاری و برتر طراحی درایو توسط این شرکت).
  • استفاده از زمان پیشگرم برای شروع اتوماتیک برش امکان پذیر می باشد.
  • توقف در طول مسیر برش و امکان ترمیم مسیر برش امکان پذیر می باشد.
  • امکان اتصال و شبکه کردن به دفتر فنی براحتی وجود دارد.
  • اتصال اشکال برای برش بصورت اتوماتیک انجام می گیرد که باعث کاهش امکان خطای اپراتور می گردد.

دیگر مشخصات دستگاه برش cnc پلاسما (برش ورق):

  • دارای سیستم تنظیم فشار اکسیژن و گاز در کابین کنترل برای سهولت کنترل فشار
  • دستگاه برش cnc پلاسما دارای شیر برقی مرکزی در مسیر عبور اکسیژن و گاز(هوا برش)
  • دارای سیستم مستقل فرمان برای عمل شیر برقی برش در هر کدام از تورچ های برش
  • دارای سیستم کنترل از راه دور ( remote control )برای کنترل اپراتور در فواصل دور از کابین کنترل
  • قطر شلنگها و گیت های ورودی و خروجی بر اساس تعداد تورچ، مسیر و طول مصرف تعیین شده و هیچ گونه افت فشار ناخواسته در مسیر مصرف اکسیژن و گاز نداریم.
  • ماشین کاری کالسکه اصلی طی دو مرحله اولیه و ثانویه (پس از مونتاژ نهایی
  • حداکثر خطای عملکرد سیستم کنترل و محورها2 در هر متر
  • دارای سیستم خود تنظیم فاصله نازل تا سطح قطعه کار به صورت هوشمند برای حصول کیفیت یکسان
  • ساخت دستگاههای برش کامپیوتری به صورت پورتابل
  • ساخت دستگاههای شکل بر لوله در ابعاد مختلف
  • داراي نرم افزار تخصصی قوي با قابليت دريافت فايل هاي DXF، DWG، ازنرم افزار هاي روز مهندسي مانند: Solidwork, Autocad, Catia, Inventor
برش cnc پلاسما
برش سی ان سی پلاسما

دستگاه برش پلاسما این شرکت شامل خدمات پس از فروش می باشد . برای آگاهی بیشتر با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مزایای برش پلاسما:

فرآيند پلاسما، شيوه اى بسيار مناسب براى برش صفحات نازك و ضخيم میباشد. بنابراين پلاسما از طريق ذوب و تبخير مواد فلزى پايه عمل میکند. بدین صورت به عنوان ابزارى در جهت انتقال انرژى مورد نياز جداسازى قطعه كار عمل مى كند. تورچ پلاسما، مخروطى بسيار داغ توليد مى كند، كه در يك خط كاملاً مستقيم روى خط برش متمركز مى شود و عملا به منظور برش صفحات خميده يا سطوح زاويه دار الزامى مى باشد. دستگاه هاى برش پلاسماى پویابرش داراى طراحى بديع و نوين مى باشند. كيفيت برش اين دستگاه ها بسيار بالاست. مصرف نيروى الكتريكى و هزينه تامين گاز در آنها پائين است.

ویژگی های دیگر دستگاه برش پلاسما cnc:

عايق بندى مطمئن از ورود هر گونه گرد به شيلنگ ها جلوگیری میکند. سيستم حفاظتى كامل كه مطابق با درجه حفاظت ۲۳ است از جمله امكانات اين دستگاه است. این مزیت موجب انجام فرآيند برشكارى راحت میشود. امكان استارت لحظه اى برش بدون نياز به پيش گرمايى وجود دارد. از قابليت برشكارى در سطح انرژى و سرعت بالاتر در مقايسه با دیگر دستگاه ها برخوردار مى باشند. به منظور جلوگيرى از كاركرد دستگاه هنگام نامناسب بودن فشار گاز در دستگاه سيگنالى تعبيه شده است. كه به كاربر هشدار مى دهد .

لوازم برش پلاسما سی ان سی:

 لوازمی که برای برش پلاسما cnc مورد نیاز است؟

راه اندازی تجهیزات اولیه برای این دستگاه های برش پلاسما شامل منبع برق پلاسما، کنسول راه اندازی قوس الکتریکی، مجموعه مشعل، منبع گاز، سیستم خنک کننده و قطعه کار رسانای الکتریکی است.

برای سفارش دستگاه رول ورق ۴ غلطک سفارشی کلیک کنید.

نحوه کار برش پلاسما Cnc

این دستگاه یک ماشین است که با کمک قوس الکتریکی برای برش فلزات، بکار میرود. دستگاه برش پلاسما دارای یک قطب مثبت و یک قطب منفی است. که یک قطب نوک الکترود تورچ برش و دیگری توسط کابلی و دستگاه متصل می شود. ولتاژ بسیار بالایی بین این دو قطب ایجاد می شود. همانطور که می دانیم طبق قوانین معمولا الکترود از نقطه با پتانسیل بالا به سمت نقاط با پتانسیل کمتر شارش پیدامیکنند. هوای یونیزه شده ای بوجود می آید که از اختلاف بالای بین دو قطب حاصل می شود. این هوا رسانا می باشد که اصطلاحا به آن پلاسما می گویند.قیمت دستگاه برش پلاسما CNC

سپس يك گاز خنثى با سرعت بالا از نازل بيرون مى زند. در همين حال قوس الكتريكى ميان اين گاز و الكترود و سطح برش ايجاد مى شود. در واقع هوای یونیزه باعث ایجاد قوس الکتریکی بین کاتود و آند می شود. بدین صورت گاز را به پلاسما تبديل مى كند. از آن جايى كه پلاسما، باعث بالا رفتن دماى مواد فلزى تا رسيدن به نقطه ذوب مى شود، پيوستگى فلز از بين رفته و عمل برش انجام مى شود. همچنین در این پروسه یک گاز دیگر با نام گاز محافظ استفاده می شود. برای مثال می توان گفت برای برش استیل از آمپری بین ۰٫۵ تا ۱۶۰ میلی متر استفاده می شود که غالبا برای کار برش از آمپر ۲۰ تا ۱۰۰۰ استفاده می شود. و برای فلزات مختلف عدد آمپر تفاوت پیدا می کند.

در فاز اوليه، قوس در داخل تورچ ايجاد مى شود و يك منطقه كوچك پلاسمايى بوجود مى آورد که اصطلاحا به آن قوس پيلوت گفته مى شود. پلاسما كه اكنون رسانا شده است، توسط يك جريان گاز پرفشار (معمولاً هواى فشرده)، با فشار از نازل خارج مى شود. سپس در معرض قطعه برش (آند) قرار مى گيرد.
پلاسما، مدار بين الكترود و قطعه كار را مى بندد. سپس منجر به هدايت جريان جوشكارى و انتقال گرماى لازم براى ذوب می شود. بدين ترتيب قطعه كار برش مى خورد. لازم به ذکر است گازهایی که در این فرایند استفاده می شوند بر کیفیت نهایی سطح کار تاثیر بسزایی دارند.

گاز مورد استفاده در دستگاه برش cnc پلاسما چیست؟

نیتروژن اغلب به‌عنوان گاز برش پلاسما برای سیستم‌های با جریان بالاتر و برش مواد تا ضخامت ۳ اینچ انتخاب می‌شود. برش‌های باکیفیتی روی اکثر مواد، از جمله فولاد ضد زنگ و ملایم و آلومینیوم ایجاد می‌کند. اما برای فلزات ضخیم‌تر، بهتر است از نیتروژن با هوا به عنوان گاز ثانویه استفاده شود.

تفاوت برش پلاسما و هواگاز

ویدیوی برشکاری ورق توسط دستگاه ساخته شده ی گروه صنعتی پویابرش:

برای خرید و آگاهی از قیمت های دستگاه خمکن لوله و پروفیل کلیک کنید.

قیمت دستگاه برش پلاسما cnc:

قیمت دستگاه برش پلاسما cnc به عوامل زیادی مرتبط است. این مورد به سایز دستگاه و متریال مصرفی و عوامل دیگر مرتبط می باشد. اگر بودجه ی کمتری دارید می توانید از دستگاه برش پلاسما دست دوم برای برش فلزات استفاده کنید. برای سفارش ساخت دستگاه برش پلاسما طبق سایز و مشخصات مورد نظر همچنین آگاهی از قیمت دستگاه برش پلاسما cnc دست دوم با بخش فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

عوامل موثر در لیست قیمت دستگاه برش cnc پلاسما:

  1. ابعاد دستگاه
  2. تعداد مشعل برش پلاسما
  3. ظرفیت پلاسما (101 آمپر، 130 آمپر، 150 آمپر)
  4. نوع ریل گذاری

برای دریافت لیست قیمت دستگاه برش پلاسما CNC لطفا با شماره تلفن های 09120550027 و 09133130096 تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
با سلام، لطفا پیام یا سوال خود از گروه صنعتی پویابرش را در اینجا با ما درمیان بگذارید
ارسال از طریق واتس اپ