نورد مس و آلومینیوم

folder_openدستگاه نورد
comment1 دیدگاه
5/5 - (1 امتیاز)

دستگاه نورد مس دارای 2 غلطک فولادی بسیار سخت به همراه شاسی و کشوئی های قدرتمند به همراه گشتاور بسیار بالا و توانایی کاهش ضخامت ورق های مسی است. این دستگاه از زیر مجموعه دستگاه نورد ورق ساخت شرکت دانش بنیان پویابرش می باشد که برای رول ورقهای مسی و آلومینیوم کاربرد دارد.

نورد مس و آلومینیوم چیست؟

نورد مس فرآیند تبدیل بلوک های بزرگ مس به ورق های نازک با نورد کردن تدریجی آنها به اندازه است. این ورقه های مس در قرن 18 و 19 عمدتاً برای پوشش کف کشتی ها استفاده می شد.

 چرا نورد فلز مس مهم است؟هدف اصلی از نوردکاری مس یا آلومینیوم و دیگر فلزات کاهش ضخامت فلز است. فولاد، منیزیم، آلومینیوم، مس و آلیاژهای آنها موادی هستند که معمولا نورد می شوند. در نتیجه اصطکاک بین رول ها و سطح فلز، فلز تحت تنش های فشاری بالایی قرار می گیرد.

اولین فلزی که تا به حال توسط انسان استفاده شده است دارای خواص ویژه ای است که آن را بسیار ارزشمند و تقریباً در سطح جهانی مفید می کند. انکارناپذیر است که بدون مس هیچ انرژی تجدیدپذیر مدرن، ماشین، کامپیوتر یا گوشی هوشمند وجود نخواهد داشت. با این حال، مس در بازار جهانی کمیاب شده است. به همین دلیل است که تولیدکنندگان نوار و صفحات مسی مایلند هر گرم آن را ذخیره کنند. آن‌ها به کارخانه‌های نورد نیاز دارند که به بهره‌وری قابل اعتماد بالا و دقت و کیفیت بالا دست پیدا کنند. همه اینها به کارخانجات و دانش ما مربوط می شود تا اطمینان حاصل کنیم که می توانید مس و کالاهای نیمه تمام با کیفیت بالا تولید کنید. بسته به محدوده محصول، به عنوان مثال مس، آلومینیوم، برنج یا برنز، و ظرفیت سالانه مورد نیاز، گروه صنعتی پویابرش، نوع دستگاه نورد مس و آلومینیوم مناسب را برای خشن نورد متوسط و نهایی ایجاد و نصب می کند.

نورد مس و آلومینیوم

تصاویر دستگاه نورد مس و آلومینیوم ساخته شده پویا برش:

کاربرد اصلی مس چیست؟

بیشتر مس در تجهیزات الکتریکی مانند سیم کشی و موتور استفاده می شود. این به این دلیل است که گرما و الکتریسیته را به خوبی هدایت می کند و می تواند به سیم کشیده شود. همچنین در ساخت و ساز (به عنوان مثال سقف و لوله کشی) و ماشین آلات صنعتی (مانند مبدل های حرارتی) کاربرد دارد.

 5 کاربرد رایج مس چیست؟

نورد مس و آلومینیوم

در اینجا لیستی از مواردی که مس برای آنها استفاده می شود آورده شده است:

سینک آشپزخانه (مس برای سینک آشپزخانه انتخاب خوبی است زیرا به طور کلی در برابر خوردگی مقاوم است و خاصیت ضد میکروبی دارد.)

  • ظروف مسی پذیرایی و دکوری
  • جواهر سازی
  • دستگیره های درب و دستگیره های کششی
  • نرده و حفاظ
  • ابزار آلات موسیقی
  • سیم
  • و….

مس نورد شده چگونه ساخته می شود؟

هنگامی که مواد معدنی از زمین استخراج می شوند، به شکل سنگ مس هستند. این سنگ معدن ها به طور کلی حاوی بسیاری از مواد معدنی و مواد دیگر هستند که باید از طریق فرآیند آسیاب و ذوب حذف شوند. این ماده در یک کوره بزرگ گرم می شود تا مس خالص استخراج شود که بتوان از آن برای تولید محصولات استفاده کرد.

نورد مس در اصفهان

با تامین کنندگان ما تماس بگیرید تا دریابید که کدام گزینه مناسب برای تجارت شماست. تامین کنندگان ما می توانند ماشین آلات نو و دست دوم نورد مس را با قیمت های رقابتی ارائه دهند و در حد بودجه شما باشند. برای بحث در مورد نیازهای کسب و کار خود از ما قیمت درخواست کنید. همچنین میتوانید از خدمات پس از فروش ماشین آلات در کشور بهره ببرید.

نورد آلومینیوم در اصفهان:

یک ویدیو از دستگاه نورد آلومینیوم با دستگاه ببینید:

نوشته های مرتبط

1 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

با سلام، لطفا پیام یا سوال خود از گروه صنعتی پویابرش را در اینجا با ما درمیان بگذارید
ارسال از طریق واتس اپ