دستگاه نبشی بر

folder_openپویابرش
commentبدون دیدگاه
Rate this post

دستگاه نبشی بر چیست؟

دستگاه نبشی بر یک ابزار برش قدرتمند است که برای برش دقیق و عمودی انواع نبشی استفاده می شود. با استفاده از نبشی بر هیدرولیک، می توانید زوایای مختلفی را برش دهید و به راحتی قطعات مورد نظر خود را به اندازه دقیق و دلخواه برش دهید. این دستگاه میتواند نبشی را با دقت بالا و با کیفیت عالی برش دهد. دستگاه ساخته شده توسط شرکت دانش بنیان پویابرش قادر به برش ماکزیمم سایز 14*120*120 می باشد. این دستگاه با آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و تمامی استانداردهای لازم در ساخت و مونتاژ رعایت شده است.

دستگاه نبشی بر

کاربرد دستگاه نبشی بُر هیدرولیک:

دستگاه نبشی بر یک ابزار صنعتی است که برای برش قطعات فلزی نبشی به کار می‌رود. این دستگاه در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد از جمله موارد زیر:

  • صنایع خودروسازی
  • صنایع ساختمانی و ساخت و ساز
  • صنایع الکترونیکی و صنایع فلزی
  • سازه های فلزی

دستگاه نبشی بُر یکی از دستگاه هایی ست که شرکت دانش بنیان پویابرش سازنده آن می باشد. دستگاه نبشی بر ساخت شرکت پویابرش قادر است تا ماکزیمم سایز 14*120*120 را برش دهد.

قیمت دستگاه نبشی بر

قیمت دستگاه نبشی بر هیدرولیک بر اساس چندین عامل مختلف مشخص می‌شود. به طور کلی، قیمت نبشی بر تحت تاثیر عواملی به شرح زیر است:

  1. کیفیت ساخت
  2.  ویژگی‌های فنی
  3.  اندازه و قابلیت‌های دستگاه
  4. هزینه‌های تولید
  5. برند یا مارک دستگاه
  6. سازنده دستگاه
  7. نرخ ارز و نوسانات بازار نیز تاثیر گذار است.

چنانچه برای صنعتی که در آن مشغول به فعالیت هستید، نیاز به یک دستگاه نبشی بُر هیدرولیک دارید کافی ست با بخش فروش شرکت یا شماره تلفن 09120550027 تماس حاصل فرمایید.

پویابرش همچنین سازنده انواع دستگاه برش سی ان سی، دستگاه رول ورق، دستگاه خم کن لوله، پروفیل و قوطی، دستگاه برش لیزری فلزات، دستگاه پانچ صنعتی و …. می باشد. تمامی دستگاه ها طبق استاندارد روز دنیا و با بهترین شرایط فروش عرضه می شود. جهت مشاوره رایگان با شماره تلفن 09133130096 تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
با سلام، لطفا پیام یا سوال خود از گروه صنعتی پویابرش را در اینجا با ما درمیان بگذارید
ارسال از طریق واتس اپ